Automatické účtovanie - menej práce, viac pohody
Uľahčite si spracovanie dokladov s funkciou Automatické účtovanie. Nastavte pravidlá, podľa ktorých sa účtovné nastavenia automaticky priradia k uloženým dokladom. 
modul

Jednoduchšie spracovanie dokladov

Vďaka modulu Automatické účtovanie budú mať vytvorené doklady predvyplnené účtovné nastavenia. To vám zjednoduší prácu s dokladmi, pretože k nim nebudete musieť údaje dopĺňať ručne.

Pravidlá pre
automatické účtovanie


Môžete prednastaviť:
Zoznam výhod
Názov spoločnosti
Zoznam výhod
Typ platby
Zoznam výhod
Účtovná položka
Zoznam výhod
Číselný rad/pokladňa  
Zoznam výhod
Nákladové stredisko
Zoznam výhod
Zákazka
Zoznam výhod
Činnosť
Zoznam výhod
Projekt
Zoznam výhod
Poznámka

Často kladené otázky

Najčastejšie otázky ohľadom modulu Automatické účtovanie

Aké výhody prináša Automatické účtovanie?

1. Rýchle spracovanie dokladov a automatické predúčtovanie: Šetrí čas a eliminuje manuálnu prácu.
2. Nižšia chybovosť: Automatizácia minimalizuje chyby pri zadávaní účtovných údajov.
3. Jednoduchosť opakovania: Raz nastavené pravidlá sa automaticky použijú na všetky budúce doklady.

Ako vytvoriť Automatické účtovanie, nájdete na tomto odkaze.

Pre aké typy dokladov je možné nastaviť Automatické účtovanie?

Automatické účtovanie môžete nastaviť pre Bločky aj Faktúry. Viac o nastaveniach nájdete v návode na tomto odkaze.

Je modul Automatické účtovanie spoplatnený?

Áno, modul Automatické účtovanie je spoplatnený sumou 1 € + DPH za každú firmu. Viac o cenách našich modulov nájdete v Cenníku.