Schvaľovanie dokladov
V každej firme môže majiteľ účtu používateľom zapnúť možnosť schvaľovať doklady. Schvaľovanie dokladov sa aplikuje iba na doklady, ktoré budú pridané od momentu zapnutia schvaľovania (spätne nie).
Zapnutie schvaľovania dokladov
1. V Zozname firiem vyberte firmu, v ktorej chcete nastaviť Schvaľovanie dokladov.
2. Kliknite na tlačidlo Nastavenia firmy.
3. V sekcii Schvaľovanie zapnite možnosť schvaľovania.
4. Vyberte užívateľov, ktorí môžu schvaľovať doklady. Pri zapnutom schvaľovaní je možnosť schválenie vždy aktívna. Pre rolu zamestnanec a účtovník je možné pridať alebo odobrať jednotlivé povolenia k schvaľovaniu dokladov - zrušiť schválenie, vrátiť alebo zamietnuť. Aktivovať a upraviť schvaľovanie môže len Majiteľ-Admin.
5. Od tohto momentu bude každý schvaľovateľ pri dokladoch vidieť možnosti schválenia.
Schvaľovanie
1. V sekcii Bločky, Prijaté faktúry a Vystavené faktúry uvidíte koľko dokladov čaká na schválenie.
2. Každý uložený doklad je označený ikonkou Čakajúci na schválenie.
3. Doklad môžete Schváliť, Zamietnuť alebo Vysvetliť.
4. V detaile dokladu uvidíte kto doklad schválil, zamietol alebo vrátil a kedy.
5. Stav dokladu (Schválený, Zamietnutý, Vrátený) môžete zmeniť, pozrieť si históriu dokladu alebo k dokladu napísať správu.