Automatické účtovanie - menej práce, viac pohody
Uľahčite si spracovanie dokladov s funkciou Automatické účtovanie. Nastavte pravidlá, podľa ktorých sa účtovné nastavenia automaticky priradia k uloženým dokladom. 
modul

Jednoduchšie spracovanie dokladov

Vďaka modulu Automatické účtovanie budú mať vytvorené doklady predvyplnené účtovné nastavenia. To vám zjednoduší prácu s dokladmi, pretože k nim nebudete musieť údaje dopĺňať ručne.

Pravidlá pre
automatické účtovanie


Môžete prednastaviť:
Seznam výhod
Názov spoločnosti
Seznam výhod
Typ platby
Seznam výhod
Účtovná položka
Seznam výhod
Číselný rad/pokladňa  
Seznam výhod
Nákladové stredisko
Seznam výhod
Zákazka
Seznam výhod
Činnosť
Seznam výhod
Projekt
Seznam výhod
Poznámka

Často kladené otázky

Najčastejšie otázky ohľadom modulu Automatické účtovanie

Aké výhody prináša Automatické účtovanie?

1. Rýchle spracovanie dokladov a automatické predúčtovanie: Šetrí čas a eliminuje manuálnu prácu.
2. Nižšia chybovosť: Automatizácia minimalizuje chyby pri zadávaní účtovných údajov.
3. Jednoduchosť opakovania: Raz nastavené pravidlá sa automaticky použijú na všetky budúce doklady.

Ako vytvoriť Automatické účtovanie, nájdete na tomto odkaze.

Pre aké typy dokladov je možné nastaviť Automatické účtovanie?

Automatické účtovanie môžete nastaviť pre Bločky aj Faktúry. Viac o nastaveniach nájdete v návode na tomto odkaze.

Je modul Automatické účtovanie spoplatnený?

Áno, modul Automatické účtovanie je spoplatnený sumou 1 € + DPH za každú firmu. Viac o cenách našich modulov nájdete v Cenníku.