Vyúčtovanie výdavkov zamestnanca jednoducho a online
Vaši zamestnanci môžu jednoducho nahrať doklady a zaevidovať svoje pracovné výdavky – všetko online, bez zbytočnej administratívy.
modul

Efektívne vyúčtovanie výdavkov

Spravujte zamestnanecké výdavky rýchlo a prehľadne. S Doklado všetko vybavíte online – od nahratia dokladov až po schválenie. Menej administratívy, viac efektivity a úplná kontrola nad firemnými výdavkami.
Ako Vyúčtovanie výdavkov funguje?
01. Výber dokladov zo zoznamu
Označíte doklady, ktoré chcete zahrnúť do vyúčtovania.
02. Vytvorenie vyúčtovania
Doplníte názov vyúčtovania, vyberiete zamestnanca a upravíte ďalšie potrebné údaje.
03. Generovanie prehľadného PDF
Po schválení vyúčtovania je možné vygenerovať sumarizačný dokument vo formáte PDF.

Často kladené otázky

Najčastejšie otázky ohľadom modulu Vyúčtovanie výdavkov

Aké doklady môžem priložiť k vyúčtovaniu?

Môžete priložiť akýkoľvek doklad, ktorý sa týka pracovných výdavkov, ako sú bločky a faktúry. Systém spracuje potrebné údaje z nahratých dokladov pre sumarizačný dokument vo formáte PDF.

Môžu si zamestnanci sami vytvárať vyúčtovanie?

Áno, zamestnanci môžu jednoducho nahrať doklady a vytvoriť vyúčtovanie. Celý proces je plne automatizovaný a veľmi jednoduchý. Vyúčtovanie výdavkov však môže za zamestnanca vytvoriť aj iná poverená osoba, v závislosti od interných nastavení vo firme.

Je modul Vyúčtovanie výdavkov spoplatnený?

Áno, modul Vyúčtovanie výdavkov je spoplatnený sumou 5 € + DPH za každého užívateľa, pre ktorého bolo vyúčtovanie aktivované.