Daňová účtárna EASY START zlepšila a zrychlila proces účtování pomocí aplikace Doklado. Navíc klientům ulevila od ukládání velkého množství dokumentů.
Spoločnosť EASY START Tax s.r.o. je už dlhé roky spoľahlivým partnerom pre stovky klientov. Svoje služby poskytuje právnickým osobám, fyzickým osobám, neziskovým organizáciám aj štátnym podnikom, pričom sa špecializuje na kvalitné účtovné, daňové a poradenské služby.
Filozofia spoločnosti je pristupovať ku klientom profesionálne a najmä ľudsky, pretože za každým dokladom stojí človek, ktorý potrebuje nájsť východisko z množstva povinností a zákonov.
Víziou našej spoločnosti bolo zjednodušiť celý proces odovzdávania, spracovania a archivácie dokladov pre klientov. Zároveň sme chceli dosiahnuť zefektívnenie spracovania odovzdaných dokladov, aby sme získali väčší priestor na komunikáciu s klientom, kde by sme sa venovali tomu nemenej podstatnému ako je vytváranie optimálnych stratégií, daňových optimalizácií a iných nastavení, ktoré môžu našim klientov ušetriť rádovo stovky eur.
Prešli sme si množstvami stretnutí s rôznymi poskytovateľmi digitálnych riešení no až po stretnutí s Doklado sme našli komplexné riešenie. Vyriešili sme všetko čo sme potrebovali na jednom mieste resp. v jednej aplikácií. Zrýchlili sme a zefektívnili celý proces od odovzdania dokladu, cez jeho spracovanie až po jeho archiváciu. Naši klienti sa môžu sústrediť na svoje podnikanie a my na svoju prácu.
Po niekoľko mesačnej spolupráci s Doklado sa nám podarilo:
Vďaka spolupráci s Doklado sme naplnili našu víziu a dokážeme si vyčleniť viac priestoru na komunikáciu s klientom, čím si budujeme silné a dlhotrvajúce partnerstvá. Doklady máme k dispozícii pod jednou strechou, spracované behom pár chvíľ a aj vďaka tomu nám ostáva priestor na to dôležité, a to je dosiahnuť maximálnu spokojnosť klienta.