1. Po prihlásení do vášho Doklado účtu otvorte Zoznam firiem a kliknite na tlačidlo Pridať svoju firmu (ak chcete spracovávať doklady firmy, ktorú máte uvedenú vo fakturačných údajoch), alebo na tlačidlo Pridať firmu (ak chcete spracovávať doklady inej firmy).
2. Vyplňte základné údaje o firme a vyberte z možností účtovný program ABRA.
3. Doplňte údaje z url do políčka Host url a Organizácia.
Uvádzajte bez lomítok
4. V účtovnom programe ABRA vytvorte nového používateľa s prihlasovacím menom a heslom (návod sa nachádza nižšie). Doplňte názov používateľa a heslo do aplikácie Doklado.
5. Firmu vytvorte kliknutím na tlačidlo Uložiť a pridať firmu.
6. Prejdite do Účtovných nastavení v detaile firmy. V nastaveniach ABRA kliknite na tlačidlo Synchronizovať a vyberte nastavenia pre jednotlivé položky a uložte.
7. Podľa preferencií používania môžete takto synchronizovať sekciu Partneri, Účtovné nastavenia – Účtovné položky, Strediská, zákazky, Činnosti, Pokladňa a Banka.
1. Prejdite do sekcie Nástroje - Osoby a používatelia.
2. Vyplňte sekciu Nový.
3. Kliknite na tlačidlo Uložiť a zatvoriť.
1. Je potrebné si spárovať účet s bankou cez Správu bankových účtov. Prejdením do sekcie Banka v nastaveniach firmy a potvrdením tlačidla Synchronizovať sa synchronizujú bankové účty z ABRA do Doklado.
2. V účtovných nastaveniach - Základné nastavenia v časti export je možné: Povoliť automatickú synchronizáciu bankových transakcií s účtovným softvérom. (Toto nastavenie poskytne automatický prenos údajov bankových transakcií z banky v Doklado do ABRA. Táto synchronizácia je platná len pre účtovný softvér ABRA). Tieto údaje sa dajú spracovať aj manuálne.
V zozname firiem vyberte firmu a prejdite do sekcie Banka. Vyberte požadovaný rozsah výpisov, následne kliknite na tlačidlo Stiahnuť a zvoľte formát Abra. Údaje sa automaticky prenesú do programu ABRA.